Gratis frakt
30-dagers åpent kjøp
Kundeservice: moo@moo.no

Kjøpsbetingelser

KJØPSVILKÅR

Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.

 

UAVHENTEDE PAKKER

Mottaker er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse der mottaker, eller andre, er tilgjengelig for levering. Mottaker er også ansvarlig for å være tilgjengelig på oppgitt telefon nummer slik at Bring kan kontakte mottaker for utlevering av ordre. Dersom du oppgir feil adresse, dersom du ønsker omadressering, ikke befinner deg på oppgitt adresse, ved retur på grunn av manglende mottak, ved forsinkelse ved tilfelle av at Bring ikke når mottaker på oppgitt tlf nr vil ekstraomkostninger og/eller gebyrer for dette viderefaktureres motakker.  Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som mottaker fikk ordrebekreftelsen på.

 

SIKKERHET

Moolight AS tar seg retten til å heve kjøp om vi mistenker bedrageri/svindel.

 

ORDREBEKREFTELSE

Når vi har mottatt bestillingen din sender vi deg en bekreftelse per e-post med informasjon om bestillingen din. Kontroller alltid ordrebekreftelsen slik at alt ser korrekt ut. Skulle det være noe du lurer på, kontakt kundeservicen vår snarest på moo@moo.no. Ta vare på ordrebekreftelsen din slik at du har den ved eventuelle spørsmål til kundeservice. Kontakter du kundeservice må du ha ordrenummer som referanse. Om du vil endre eller avbestille en bestilling kan du kontakte kundeservice umiddelbart. 

 

SALG OG TILBUD

Prisene på salgsvarer gjelder så lenge artikkelen finnes på lageret.
Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Av og til kan en vare du bestiller blir utsolgt før systemet vårt kan oppdatere dette. Dette kan oppstå når flere bestiller samme vare samtidig. Denne varen vil bli rest notert i maks 5 dager. Det vil si at vi venter for å se om varen kommer inn til oss på nytt. Vi sender deg en informasjonsmail om dette innen 1-3 dager. Kontakt da kundeservice om du ønsker å endre bestillingen eller ønsker å annullere restnoteringen.

 

TRANSPORT

Moolight AS sender alle sine varer med Bring. Om varen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden er Moolight AS ansvarlig, men du må gi beskjed til Bring med en gang du oppdager skader. Du må også kontakte kundeservice på moo@moo.no angående skadet/bortkommet pakke innen 14 dager. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur tilbake til Moolight AS er det kunden som er betalingsansvarlig. Dersom du oppgir feil leveringsadresse, og vi må omadressere leveringen din etter at varene er sendt fra vårt lager, vil du bli etterfakturert for dette. Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som du mottar ordrebekreftelsen på. Dersom du mailer oss korrekt adresse, og vi får korrigert adressen før varene forlater vårt lager, vil det ikke påløpe noe ekstra beløp.

 

LEVERINGSBETINGELSER

Vi leverer på døren med Bring og pakkene blir hentet på vårt lager på tirsdager og torsdager. Ordre som registreres frem til mandag kl 12 vil bli sendt ut på tirsdag, og ordre som kommer inn etter mandag kl 12 og frem til onsdag kl 12 sendes på torsdag.
Vi anbefaler deg å velge en av følgende alternativer:
ARBEIDSSTED SOM LEVERINGSADRESSE
Bring leverer på dagtid mellom 09-16 til bedriftsadresser, så dersom du vil ha raskest mulig levering så burde du oppgi arbeidsadresse som leveringsadresse. Husk da å oppgi firmanavn/arbeidssted slik at man ikke tror det er en privat adresse. Leveringstiden er da ca 1-3 virkedager men bor du langt over bakker og berg ut mot havet kan det ta noen ekstra dager før din nye ku ankommer (heldigvis er de verdt å vente på).
PRIVATADRESSE SOM LEVERINGSADRESSE:
For å se tidspunkter for privatlevering kan du finne ditt postnummer HER og ut i fra hvilken ukedag det leveres til ditt tidspunkt kan du estimere ankomsten av din nye veske. Bring kontakter deg via telefon for å sikre at du er hjemme ved levering. Husk at du må beregne inn tiden det tar Bring å hente varer på vårt lager og sende de til sine.

Små bestillinger innenfor 2cm-7cm tykkelse vil sendes i Posten.

Mottaker er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse der mottaker, eller andre, er tilgjengelig for levering. Mottaker er også ansvarlig for å være tilgjengelig på oppgitt telefon nummer slik at Bring kan kontakte mottaker for utlevering av ordre. Mottaker er også ansvarlig for å selv kontakte Bring ved tilfelle av forsøkt kontakt uten at mottaker kunne svare umiddelbart. Dersom du oppgir feil adresse, dersom du ønsker omadressering, ikke befinner deg på oppgitt adresse, ved retur på grunn av manglende mottak, ved forsinkelse ved tilfelle av at Bring ikke når mottaker på oppgitt tlf nr vil ekstraomkostninger og/eller gebyrer for dette viderefaktureres motakker.  Denne fakturaen vil bli sendt til samme epostadresse som mottaker fikk ordrebekreftelsen på.

Foreløpig leverer vi kun i Norge.
At the moment we only ship within Norway.

 

BETALINGSVILKÅR

Moolight AS (organisasjonsnummer 988 124 990). 
Moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt kommer i tillegg.
Alle kjøp på våre nettsider betales via Klarna Checkout.

 

RABATTER OG SALG

Prosentrabatter fra rabattkoder gjelder ikke på salgsvarer.